De curând s-a anunţat lansarea Honda Rebel 1100  pentru 2021. 

Cred că s-a trecut de stadiul de speculaţii, deja.

Modelul Rebel s-a lansat iniţial prin anii 80′ având un motor de 250 cmc. În 2017 au relansat Rebel cu motorizări noi de 300 şi 500 cmc şi design refăcut. Nu m-am dat cu vreuna din ele pentru că nu am simţit că fac parte din publicul ţintă.

Dar lucrurile se prezintă diferit cu noua Honda Rebel de 1100: motor cu 2 cilindri în linie. Motorul este luat de pe modelul de succes Africa Twin şi produce o putere de 95 cp şi un cuplu motor de 99Nm/6,000rpm.

Revenind, vestea unei astfel de motociclete mă entuziasmează din mai multe motive. 

Honda nu mai oferea de mulţi ani o motocicletă cruiser de categorie mare. Nici 1100 cmc nu este o valoarea uriaşă, dar până acum ofereau doar motorizarea de 750 cmc. Pe vremuri, aveai de ales între Honda VTX 1800 şi celelalte soluţii de 1300 cmc propuse.

Acum, Honda Rebel şi motorul său parallel twin combină imaginea deja promovată de către Yamaha cu XV950 şi performanţele oferite de către Kawasaki cu modelul Vulcan S 650 care se şi manevrează incredibil de uşor. Pe forumurile de specialitate, posesorii de Vulcan S îşi manifestă speranţa ca Vulcan S să primească şi o motorizare de 1000 cmc din partea Kawasaki.

Nu îşi trebuie multă minte sau imaginaţie să realizezi că asta oferă Honda acum: un cruiser cu motor 2 în linie cu cilindree de 1000cmc plus.

Dacă te dai pe două roţi, ştii că Honda aduce produse extrem de rafinate, motoare lineare şi fiabile. Astfel că noul Rebel cumva garantează un nivel ridicat de performanţă, comfort şi fiabilitate, adică ce este cel mai important în bula moto. 

Când priveşti varianta neagră cu accente aurii, realizezi că doar preţul te-ar putea împiedicat să cumperi un astfel  de agregat cool din reprezentanţa locală.  Preţul estimat de presa de specialitate este undeva la 10.000 $.

Fotografiile dezvăluie un rival pentru Harley-Davidson Sportster. Având un rezevor mic, un profil îngust şi motorul de 1100 cmc, aduce cu H-D Sportster 1200. Desigur, vorbim despre un motor 2 în linie şi nu un V2 consacrat de producătorul din Milwaukee. 

Dacă Honda va reuşi să:

  • ofere un grad ridicat de comfort,

  • surprindă aspectul nostalgic propus de Yamaha XV950,

  • ofere performanţe tehnice propuse de Kawasaki Vulcan S,

pe mine mă va convinge.

Aş lua în calcul achiziţia unui cruiser de categorie uşoară ca a 3-a motocicletă.

Acestea fiind spuse, aştept cu o mare nerăbdare momentul când am să încerc noul Rebel 1100 la un test ride.

PACE.

Honda Rebel 1100
motocicleta Honda Rebel 1100 cmc

imagine obţinută de pe www.zigwheels.com 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noul Cruiser favorit al tuturor
Etichetat pe:                                                
Loading Facebook Comments ...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.