Nuroc.

Am avut de asteptat, dar am reusit sa incalec noul 1200CX Roadster. 

Cum se zice: Good things happen to those who wait. 🙂

Mi s-a sugerat sa las „jucariile„si sa incerc ceva mai mare. Probabil, inselati de latimea anvelopei spate (150/70R18). Are totusi un motor de 1202 cmc!!!

In afara de faptul ca mi place motocicleta asta, eram curios sa vad daca faptul ca are pedale mai retrase ma avanatajeaza.

Pana in acest moment, nu am reusit sa gaseasc o motocicleta Harley-Davidson a carei bicicleta sa nu imi dea crampe musculare.

Primul contact a fost placut.

Cu o inaltime a seii de 785 mm si o greutate la gol de 250 kg, H-D Roadster este usor de manevrat pe loc.

Desi este bipost, mie mi se pare genul de motocicleta egoista care nu se preteaza la transport public de persoane. Incaleci si pleci spre apus. Singur!

La drum, motocicleta a reusit sa ma cucereasca: motorul toarce frumos, are cuplu, iar pozitia in sa este comoda. In sfarsit, un H-D care mie mi se potriveste din punct de vedere al ergonomiei.

Nici urma de disconfort cat timp am rulat impreuna pe DN1.

Pot spune ca afisajul bordului este frumos, dar inutil, din cauza ramei cromate care reflecta tot soarele. Buna treaba, Harley …NOT!

Motorul trepideaza mai putin decat la alte modele testate, astfel incat chiar vezi realitatea in oglinzile retrovizoare.

Ca si maniera de rulare, consider ca are suspensia spate cam tare. Sau poate ca este nevoie de un timp de acomodare. Fizic, cervical m-a durut capul din cauza socurilor in coloana pe care le-am primit in scurta noastra plimbare.

Dar  Roadster-ul 1200CX este genul de agregat care te face sa te simti in alt film. Unul bun. Cu final fericit.

Mi as cumpara unul. Ca motocicleta secundara. Costa „decat” 13.150 eur.

Hai pa.

🙂

H-D 1200CX Roadster
Etichetat pe:                                    
Loading Facebook Comments ...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.